close

[Verse 1]
Born on the wrong side of the ocean  誕生於陸地的海洋之子
With all the tides against you  滔天巨浪朝你迎面而來
You never thought you'd be much good for anyone  你從未覺得自己優於任何人
But that's so far from the truth  但事實並非如此
 
[Pre-Chorus]
I know there's pain in your heart  我知道你身上布滿的瘡疤
And you're covered in scars  沉載著無盡的痛苦
Wish you could see what I do  希望你也能看見我所看到的
 
[Chorus]
'Cause baby, everything you are  因為親愛的,你所有的一切
Is everything I need 都是我所需要的
You're everything to me  你是我的一切
Baby, every single part  寶貝,你的每一個部分
Is who you're meant to be  意味你存在的意義
'Cause you were meant for me  你在我心中的地位無可取代
And you're everything I need  也是我所需要的一切
 
[Verse 2]
You can say I'm wrong  你可以說我錯了
You can turn your back against me  你可以離我遠去
But I'm here to stay  但我會在此守候
(I'm here to stay)  (不離不棄)
Like the sea  就像海洋
Should keep kissing the shoreline  即便不斷被海岸回絕
No matter how many times he pushes her away  仍會帶來如輕吻般的浪花
 
[Chorus]
'Cause baby, everything you are  因為親愛的,你的一切
Is everything I need  是我所需要的一切
You're everything to me  你是我的全世界
Baby, every single part  寶貝,你的每一個部分
Is who you're meant to be  意味著你存在的重要性
'Cause you were meant for me  因為你對我來說無可取代
 
[Bridge]
And everything happens for a reason  每件事的發生並非偶然
It's started passing in the skies  過去我常仰望著天空
I used to question who I was  思考著自己存在的意義
When now I see  如今我終於看到了
The answer's in your heart  那答案就在你心裡
 
[Chorus]
'Cause baby, everything you are  因為親愛的,你的種種一切
Is everything I need  是我所需要的
You're everything to me  你就是我的全部
Baby, every single part  寶貝,你所有的一切
Is who you're meant to be  意味著你存在的意義
'Cause you were meant for me  因為你對我來說非常重要
And you're everything I need  也是我所愛的一切

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Willen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()